Ändrade planer...

Japp, Blir ingen bio.. Chrille va död eftersom han va ute igår .. Ovanligt att han är död dagen efter då.. hmm nee inte riktigt.. Hur som helst så blir de hemma kväll för min del. Får se om C kommer hit å har hemmakväll med mig . Annars blir det bara mys me sis framför en rad superbra program som kommer idag bl.a.

  • Victoria Secret Fashion show
  • Top model 12
  • Ensam mamma söker
  • Kärleken checkar in

En super kväll så att säga.. =)
Hanna har precis gett sig iväg för att hälsa på lille Josefin . Stackarn ligger ju fortfarande inne med halva benet upp sprätt :( tänker på dig gosen ! (L)

Nepp hörre ni. Nu blir de en kvarts musik lyssning innan jag slänger mig på soffan och blir okontaktbar =)

/Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback