Beck- I stormens öga...

Igår va jag och Chrille på bio. Beck i stormens öga.
Filmen var okej tycker jag . Inte den bästa Beck filmen jag sett men ändå okej.
Gunvald Larsson (Mikael Persbrandt) hade i stort sett huvudrollen och han jagades av Säpo större delen av filmen .
Slutet var lite halv knasigt tycker jag . Men aa den var som sagt okej..
4av5 ;)

Nu längtar jag bara till den 18 september då Flickan som lekte me elden har premiär . Och gissa vilka som ska dit, hihi . Jodå klart vi skall dit :D Bokat och klart. Weeey !

Imorse vakna jag när Chrille gick till jobbet som vanligt. Sen somna jag om och vaknade igen vid 10 då ja till min stora förvåning kollar ut å ser världens cirkus utanför fönstret.. Hela cirkus Maximum är här utanför . haha de va en liten chock..
Tror ja får ta mig en promenad och kolla om jag hittar några söta djur :D

Hörs senare.
/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback