Coolt.

Satte mig precis vid datorn .. IGEN..
Haha kollade lite inlägg som jag skrivit . Då kom ja på de coola. Att 3 utav inläggena är skrivna typ 12.12 eller 16.16 eller 18.18 typ . .de tyckte ja va lite coolt. aja tönt som jag är . :P haha

jaja , Kom precis hem efter ett litet besök hos Maria på hennes jobb. De va väldigt mycket folk där. Lunch ruchen hade verkligen kommit ;) haha NOT ! Men de va verkligen en mysig liten spikaffär som ja kallar de . (Vet inte ens om dom säljer spik) men ändå ;) Tyvärr så blev de ett snabb besök för Mamma ringde as stressad och skulle hämta min mikro som hon ska låna av mig över helgen . Haha så jag fick rusa hem igen för att bära ner den från vinden vilket va svårare än jag trodde. Men de gick . Stark är jag när ja vill, Typ hulken .. hihi.. Njaa men nästan.

Det är bra att vara med Maria för vi får ut så mkt aggritioner (stavas de så??) när vi sitter och tjötar. Typ hur mkt vi skulle vilja döda en viss person och aa mer där till. =) Hon är iaf en super go tjej som alla borde träffa tycker jag :D
Hmm nu lät det som att jag och Maria sitter och planerar mord när vi träffas . Och så är de ju faktiskt me :P haha nee inte så brutalt men ... aa . :P haha .
Fan va flummig jag känner mig nu . Eh , vad var de i kaffet egentligen Maria ??? ;) haha
Kan ju också vara för att ja va uppe me tuppen kl 7 imorse och sprang och bara har ätit en liten brödbit sedan dess. Ehh.. Aja klockan slår snart första målet för dagen. Weeey !

NE nu blir de Cigg å Cola.
Mer cigg å cola åt folket !
Usch måste flumma ner !
Hörs sen ....
/Love


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, Planerar mord :) Nästan iaf! Puss på dig going (L)

2009-09-18 @ 15:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback