Dålig uppdatering...

Hejhej.
Kan ju gå in på direkt hur helgen har sett ut för min del .. :)

I fredags så drog jag och pappa till Fiskebäckskil. MYCKET trevligt och underbart...
Älskar det stället, man kan bara släppa allting och rensa huvudet totalt. Lugnt och fridfullt är vad det är.
Pappa åkte på fest och jag gosade ner mig i soffan mellan Farmor och Konrad =) . Var dock helt totalt dödstrött och gick och la mig kl 22. Duktiga mig ! haha . Sedan efter att ha sovit i iaf 6 timmar drygt så vaknade min telefon till liv, Först väckte pappa mig med ett sms i stil med att han skulle sova i Grundsund, Okej tänkte jag efter att ha försökt tyda vad det egentligen stod. haha . Sen slumra jag om och aa 20min senare ringer Chrille och berättar om sin OTROLIGT spännade kväll i form av bråk med vakter och en liten sightsing me Polisbil.. Aja . Idiot tänkte jag och somnade äntligen om, Och tack och lov så dog batteriet på mobilen .. ;)

Pappa kom hem till farmor igen vid kl 10 på morgonen och gick och la sig på en "Powernap" Jag fixade och dona lite med farmor :) Sedan vid 2 tiden bestämmde sig jag och pappa för att åka hem mot Göteborg igen.
Pappa släppte mig hos Chrille och vi åkte och handlade och lagade sedan mat . Mums.
Sen blev ja sugen på vin så öppna en vinflaska å satt å pimpla lite för mig själv . Haha . Blev sedan brutalt sugen på utgång. Vilket Chrille inte alls tyckte var en bra idé. Han ville hällre att jag skulle vara hemma . Haha . Fast jag trottsade och när han åkte till jobbet vid 23 så åkte jag hem till pappa å mötte hanna och vi drog in till stan och mötte upp Peter.. En sjuuukt rolig kväll blev de och barrunda på hög nivå. =) Kommer snart göras om med med större gäng som vi bestämt . :D
Söndagen var jag lite trött men va ändå uppe i tid och fixade frukost till Chrille som va död efter att ha jobbat hela natten. :P Sedan efter lite städning m.m. så åkte vi till Torslanda och kollade på Gokart tävlingar. Där mötte vi Lisa som är chrilles brors "Sambo,fru,flickvän,Mamma till deras dotter" haha aa iaf . En underbar tjej iaf . =) Hon jobbade där och serverade fika. =)
Vi var där iaf några timmar och kollade på alla kids som körde runt runt runt .. Tillslut var jag så inne i de så att jag typ stod å grät när nån vann osv. hahah Så kan de gå.. Lite känslig nu för tiden ;)

Idag har jag varit på Intervju som gick kanon bra. Skall provjobba nu i veckan vilken gjorde mig otroligt glad.
Allting går min väg nu . Och jag älskar de ! (L)

Nepp nu e de dags för veckans första träningspass i form av Powerwalk.. =)
Är snart i den form som är mitt mål ! Gött är de !
För övrigt så är det exakt två veckor kvar till ett sjukt stort steg i mitt liv :D
Hoppas allting går fort och smärtfritt ;) Nyfikna?? haha de får ni vara ett tag till :D

På me motionskläderna . Nu kör vi !
PUSSSS!!!!!
/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback