Está cansado de discutir con él todos los días ...

Japp. Är riktigt jäävla trött på att diskutera varje dag. Är det verkligen detta jag vill? Har börjat fråga mig själv de mer och mer. Men det är ju alltid kul att få veta de första när han kommer hem att  horan har smsat ... Och frågar man varför så får man inget riktigt svar. Vad är det som är så jäääävla jobbigt.. Har lust att sätta idioten till pojkvän i lögndetektor. Litar inte ett skit på vad han säger längre. Vet dessa tjejer som smsar ens om att han har flickvän.?. Det är ju den stora frågan. Eller är han så jäävla feg så att han inte säger de för att då kanske dom slutar smsa och ge han bekräftelse. ! Hur som hellst snart orkar jag inte längre. Jag vill få kärlek i mitt  förhållande .. Inte evigt tjöt om att jag inte behöver vara svartsjuk och att jag inte behöver vara ledsen . m.m. Gaaaash ! Jag har ALDRIG ALDRIG någonsin vart svartsjuk innan . Jag trodde ja va knäpp som inte var de. Men nu har jag fått reda på svaret. Jag har litat så mkt på mina tidigare pojkvänner så jag har inte kännt behovet av att vara svartsjuk. Hmm aja.

Vad hade ni gjort? Om eran pojkvän/Flickvän fick sms där det stod
"Vad gör du ditt porriga helvete, ligger du och runkar och tänker på mig?"
Eller
"Kan du inte komma hit någon kväll så ska vi se vad jag ska ta mig till med dig."

Aa de va ju bara en liten smakbit på smsn... Men som jag skrev innan , Han svarar ju inte på smsn, då tycker jag att de är konstigt att "tjejen" skickar typ 5st på rad. Och att hon fortsätter skriva.. Vad tror ni?
Är jag för "blåögd" som tror på honom....
Hjälp!?! :(

/Love


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad är de för kille egentligen ??! Hade de vart jag hade jag dumpat han !!!! Man ska inte behöva gå o vara svartsjuk i ett förhållande, de är inget förhållande. Kram

2009-09-23 @ 19:48:18
URL: http://snyggjenn.blogg.se/
Postat av: hemie....

eeeee.??? skojar du eller?? lägg ner...

2009-09-24 @ 09:44:05
Postat av: Linda

Malin.... jag hade åkt och nitat tjejen!! Nej inte riktigt men jag hade blivigt vansinnig!! Respektlöst!

2009-09-24 @ 21:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback