Here I am baby !

Ännu en dag i blåsten och regnets vägar. Underbart. Eh nej.
Jag vill ha snö julstämmning i form av julpynt, ljusstakar, julblommor, julgran m.m. Längtar tills vi ska pynta lägenheten. Kommer bli super mysigt när jag går loss där :D hihi.

Mysigt!

Hur som hellst. Idag vaknade jag tidigt. Kunde inte riktigt somna om när Älsklingen hade gått till jobbet.
Jag låg kvar i sängen och tänkte och tänkte på allt mellan himmel och jord. Speciellt på vad som kommer hända i mitt liv efter Måndag. Börjar bli riktigt nervös nu. Men hoppas det går bra. Hoppas verkligen jag går därifrån med det beskedet jag vill och att det . Fasen det har gått en månad nu sen jag fick brevet om att dem hade bokat tid till mig . Jisses . Denna månaden har gått långsamt. Och antar att de kommer gå ännu långsammare ju närmare måndag jag kommer. Mamma skall följa med mig iaf vilket känns skönt. Jag har så många frågor som jag vill ha svar på . Åh! Alla måste verkligen hålla tummarna för mig på måndag. Även fast ni inte vet vad det handlar om. Men som jag sagt innan så är det någonting som kommer göra mitt liv annorlunda och jag kommer vara så glad om allt går som det ska. Vilket jag hoppas av hela mitt hjärta. Undrar hur lång tid det kommer ta? Och undrar hur man mår direkt efter? Shit undrar hur man mår innan? Tusen frågor som jag hoppas få svar på på Måndag.

Dagen idag iaf, Hannapanna skickade meddelande kl 09.00 och fråga om jag inte skulle komma hem till pappa och äta frukost med henne. Hmm tänkte jag , hade ju ändå planerat in morgonpromenaden så visst, tog på mig varma kläder och gick en omväg hem till Pappa så att de skulle bli en lite längre runda. Någon frukost blev det inte för min del. Det blev kaffe istället. Första målet för dagen blir vid 13 skulle jag tro om jag räknat rätt.
Så nu sitter jag iaf hos pappsen som ni säkert förstår efter som jag har en dator. :P . Hanna ligger i soffan och halvsover som vanligt. Social typ den där. Hennes lilla Prins fyller år idag så passar på: GRATTIS MARTINSKRUTT... Då var de gjort me . Har faktiskt grattat han annat än på bloggen också.

Ikväll ÄNTLIGEN blir det bio Flickan som lekte med elden. Jag har ju drömt om att jag är Lisbeth Salander nu i ca 2 veckors tid vilket är jävligt jobbigt skall jag säga. Typ varannan natt drömmer jag att jag är henne och dem andra nätterna drömmer jag att jag föder barn. Helt sinnes. Asså varför drömmer man så mkt. ? Jag vet att alla drömmer varje natt men jag brukar aldrig komma ihåg vad jag drömmer. Men nu sedan aa typ 3 veckor tillbaka så vaknar jag varje natt i panik typ över att antingen jag drömmer att jag får Epidural bedövning och skall föda, eller att jag blir jagad för att jag är Lisbeth Salander. Aa ni fattar ju . Helt sjuka drömmar.
Jaja , ne nu skall jag försöka få tag på Maria, Blir ju lite orolig när jag inte sett henne på Facebook på hela dagen  .. :S
Här har ni henne . (snott av hennes Facebook bilder ;) )


Nepp men vi hörs sen alla roliga läsare. :P haha

/Love


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, du behöver inte oroa dig, jag lever vännen! :) Så det va kanske du som ringde mig förut när det var privat, kom på det nu att du hade det.. ;) Men ringer dig när ja e hemma! Pusss

2009-09-23 @ 14:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback