Just get back up when it knocks you down....

Goooooooomorron ! :D
3 september idag å jisses vad dagarna rinner iväg... Snart är de helt IGEN .. haha . hej å håå..
Sorry för att ja inte uppdaterade igår . De va lite körigt . ;) Nee jag ska berätta lite i korthet.
Gick upp vid 9.00. Satte mig å läste lite i min bok som ja sedan inte kunde slita mig från, när ja märkte att jag hade suttit i samma ställning i närmare 2 timmar blev de liiiite stressat för lilla Malin.. Jag skulle nämligen möta Elsa i stan kl 12 och kl va nu vid de laget närmare 11... Eeeh hur hinner duscha sminka sig platta håret och klä på sig för att va i stan kl 12 .. De gick inte .. Ringde Elsa å sa att ja tog bussen 12.40 från säve så är i stan närmare 13.10 så stackars Elsa fick vänta på mig . haha Usch .. tur att hon är van..  =)

Vi vandrade omkring på stadens gator iaf, hittade lite småkraffs som vi behövde.. ;) Tog en fika me räkmacka å latté på favoriten Cappuchino.. MUMS.. Sen kom Carro också, en härlig tjej som jobbar me Elsa på sjukhuset och Marstrand.. =)
Så efter vi svalt fikan så strosa vi vidare lite .. En perfekt dag och de va underbart att Elsa va hemma igen . =)

Dagen idag ser ut som så att jag ska försöka pallra mig in till stan å prata me ett jobb som ja håller tummarna för . =) I hope so..
Sen skall jag till Kungälv och fika me Linda , Har inte träffat henne på hela sommaren känns det som, men så går de när hon e ute å säljer Langos i hela sverige...;)
Så idag blir de iaf fika för hela slanten .. haha.. Sen skall jag hem till Elsan och fixa och dona lite...
Måste va hemma kl 20.00 iaf. För då kommer Unga mödrar på tv. =) I like aloooot !

Haha prata me Chrille typ 2 timmar i telefon igår kväll. Haha skratta så ja dog . Du är rolig du . Glad att allt löst sig hyffsat bra iaf..

Månadens party låt : Black Eyed Peace - I gotta Feeling.. Bäst!

Hörs sen goingar!
/Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback