Läsa Läsa...Huvudverk....Läsa....

Det är typ så min dag idag har sett ut.. Huvudverken vägrar släppa å illamåendet är ett helvete.. Spya spya ... Usch...
Har snart läst klart flickan som lekte med elden och ser fram emot att se den när den kommer ut på bioduken.. =)
Sitter just nu i detta nu och kollar på the hills. Love it...

Saknar honom så otroligt mycket.. Önskar verkligen att allt kunde bli som förut...
Det känns som om nu allting mot all förmodan skulle bli som förut så skulle de bli så himla bra ! Men ... Som sagt det finns ju inte .. :( Och det är en utav dem sakerna som sårar mig mest.. Gash, orkar inte tänka på det .. Vill ju inte tänka på de .. Men att vara sjuk till råga på allt får ju inte tankarna på andra banor.. För 2 veckorsen var allt som vanligt. Han kom hem från jobbet, jag hade lagat mat, promenad och kolla på mitt favorit område med superfina radhus.. Hem, ligga i soffan å sappa på tvn, jag kliade håret,ryggen.. FAAAN ! Två äckliga veckorsen !!!

Ne nu pratar vi om något annat... Vad??
systeryster skall färga håret brunt ! Yeeeeeah! I like it.. Kommer bli superfin .. Hon passar i mörkt hår.. =)
Nu har hon lämnat mig ensam i soffan för att prata me Martin i telefon .. =( Jag då ? :P
Mamma jobbar
Göran är påväg hem från riga..
Elsa är äntligen hemma efter sin turné i London, Hon gillade de super mkt så ser ut som om vi får ta oss en tripp dit snart.. Bara man kan hitta sig ett jäääävla jobb ! =/

Återkommer.

/Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback