Magdans ?

Jaa ! Verkligen magdans !
Jag har fastnat, har stått halva dagen hemma hos pappa å alla våra reaggeton skivor har spelats för fullt och jag har stått som om jag vore 3år och dansat framför spegeln.. hmm.. Aa kan ju säga att Hanna kolla lite konstigt på mig men aa tillslut så gjorde hon några moves me . ;)
Jag älskar att dansa. Det är nått utav det roligaste jag vet. Och jag har dansat i hela mitt liv. Typ alla danser som finns känns de som b.la.
Cha cha
Samba
Rumba
Salsa
Hip Hop
Breake dance
Jazz dans
Balett
Stepp
Bugg
Vals
Street Dance
Hmm det är dem jag kommer på just nu att jag har dansat. Haha så aa det har blivit en del genom åren. Men som ni ser så är inte magdans me på listan. Så det blir nästa move... Tyvärr så har ju dom flesta kurserna redan startat så får väll börja när nästa termin börjar. MEN , hihi jag kan ju fortfarande köra lite hemma framför spegeln.

Ne nu skall jag packa ihop pappas dator och ta med den hem till lägenheten . Wiii då kan ja blogga om en timme igen typ .. Tjoohooo. ;)


/Love 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback