Märklig känsla...

Är på dåligt humör helt plötsligt . :S

Måste skriva av mig lite.

Det är en märklig känsla man kan ha till en person.
En person som man älskat och verkligen gjort ALLT för, En person som man hade under sina vingar i ur och skur och alltid fanns där... Hmm.
Att gå från att älska till att hata på minde än ett dygn. Där har du denna märkliga känsla. Har inte funderat så mkt på den egentligen . Men just nu så fick jag den där märkliga känslan ... Hur fan gick allt till?

Ja ni, Själv fattade jag ingenting . Men de är ju inget ovanligt. :P Hur som hellst så gick allt som att vända på en pannkaka.
Allt detta som hände denna turbulenta dag var iaf något utav det värsta som hänt i mitt liv. Har aldrig någonsin blivit så rent utav sagt elakt behandlad av en människa.

Har insett att jag dessvärre klarar mig rätt bra ändå . Personer som sårar skall man tydligen inte ha i sin framtid. Tråkigt men sant...
Nu har ju jag en kväll i funderingarnas tecken så aa vet inte rikigt men ... Så är det.

Är super glad att jag har alla goingar i min närhet iaf
Elsa
Linda
Denise
Peter
Carro1
Carro2
Carro3
Mickan
Maria
Johan
Chrille
m.m.
You all make my day ! :D

Och kanske någon dag, något år, någon månad så kanske jag får ett förlåt och en förklaring .

Take care...
Inte på humör för kalas så drar hem till Mammsen istället.
/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback