Pizza !

Kvällen kommer smygandes på äntligen. Imorgon är det fredag och ännu en dag närmare måndag. Längtar men ändå inte .. As konstig känsla. Berättade för Maria idag vad allt rörde sig om, tror hon fick en liten chock men kändes skönt att hon tog de såpass bra ändå, (L)

När jag kom hem från Marias jobb så var jag nog mer förvirrad än vanligt. Men jag skall hålla det vi bestämde idag jag och hon. Hoppas det funkar.
Pratade med Elsa idag me . Fan vad jag saknar dig tjejen. Alldeles förlänge sen nu . Är så jobbigt att vara ifrån dig.
Ikväll blir det pizza . Jag har varken lust eller ork att laga mat.

This is my life. Love it or hate it ! That's your choice...


Fiskebäckskil. Mitt paradis föralltid !

/Love


Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Haha ne så kan det va... den man minst anar.. hihi Jag är dig oxå en trogen läsare.. =)

Ja hoppas vi ses snart! Pöss å Kramen till dig

2009-09-25 @ 08:49:21
URL: http://www.lillepyret.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback