Planer`??

Oj vart skall jag börja . Haha .
Kan ju börja med gåirdagskvällen :) Per kom hit och tog en kaffe med Älskling efter att vi ätit Pizza. Muuums va de. Va sjukt längesen alltså. Men jag unnade mig själv det igår. Har kommit i det trimmet som jag vill nu ändå . Bara lite underhudsfett som skall bort. Johan gav mitt ett och annat tips om de. Det va typ samma schema som jag har nu. Motion i form av raska promenader och springning samt att ta bort alla dåliga fetter som typ sås å sånt där mumsigt som jag älskar. Jaja. Bara att lyda order . Han vet ju vad han pratar om. Är så glad för både han och Marias skull att dom hittat varandra. Dom är så sjukt söta tillsammans . Massa kärlek till er !
Men åter till gårdagen. Aa jag unnade mig iaf lite pizza men eftersom min magsäck krymt så mkt nu så blev jag proppmätt på en slize typ . Haha . Älsklingen vräkte i sig hela sin pizza lika fort som jag fick i mig min slize. hhaha han e rolig. Han har ett önskemål om att "Ingen mens och ingen rökning" hmm ... Jag har sagt att jag har sinnes sjukt svårt med att sluta röka men att när ja verkligen blir tvungen som typ när ja blir gravid. Då skall jag sluta. Och mens de har ja inte haft på ett halvår pga min p-stav . Och den har la funkat sådär. När jag satte in den så hade jag mens konstant i ca 2½ månad. Jag trodde jag skulle dö . Men sen försvann den och nu har den kommit tillbaka ca ett halvår senare. Knasigt de där. Men tankarna hos oss båda är ju att ju att jag ska ta bort den snart. Mest för min egen skull då den skaver som fan nu när ja gått ner så mkt i vikt. Så de blir typ irriterat å stör mig . Börjar på mina p-piller YAZ istället. Blääää hatar dom. Sist jag hade dom gick de inte så himla bra. Men de är ändå dom som funkar bäst .
Jag är ju väldigt fertil som de kallas. (Lätt att bli gravid) så alla mina preventivmedel som jag haft har tyvärr inte funkat så bra. Därav anledningen att jag fick sätta in en p-stav. Jag fattar verkligen inte . Helt sjukt p-piller p-plåster p-ring aa you name it. Jag blir gravid ändå :'( men p-staven har funkat galant förutom cpmensen och skavandet nu då . :(
yäyä YAZ va ju dem bästa pillrerna iaf trots damphumörsvängningar. :P men men de får han ta !

Slut tjatat om de..
Inatt var det skrattfest som stog på schemat. Hmm, Chrille börjar asgarva mitt i natten och jag vaknar och börjar me asgava.. Till saken hör då att han sov som en stock och jag var vaken å fatta inte varför någon utav oss skratta. När ja fråga han i morse va de va som va så roligt så kom han inte ihåg nått alls. hahaha ..
Mitt lilla cpmongo. ! (L)

Idag var det meningen att min älskade Farmor skulle komma ner till Götet. Men hepp, pappa ringde imorse å sa att Konrad (Hennes man) hade åkt in på sjukhus med hjärtflimmer. FAN ! jag blir så trött på detta . Detta är nämligen inte första gången han åker in pga de.. Jag blir så jävla ledsen. Vill inte att sånt skall hända och jag fattar inte varför dom inte kan göra någonting på sjukhuset. Detta händer ca varannan månad.. Och de är lika oroligt varje gång . Och min lilla Farmor blir ju jätte orolig också . :'( Så dom kommer inte ner ikväll :(
Och chrille skall på firmafest. ! Jag HATAR de. inte de att han skall på firmafest utan att jag vet hur de blir. :'( Aa ni som känner min pojk vet ju också oftast hur det blir. Vill inte att de skall vara så . Aja, Hoppas inte jag behöver trösta inatt iaf. Tycker det är lite jobbigt. Eller inte jobbigt men jag vet liksom inte vad jag skall säga. Önskar att jag kunde göra något men de går ju inte :( Aja allt återstår att se.

Nästa inlägg får nog bli nått intressant om mitt liv eller nått. Kännde för att dela med mig av något. Får se vad det blir denna gången .

syns lite senare =)

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback