Regn regn regn...

Ja usch idag var det verkligen en höst dag man vaknade upp till. När chrille åkte till jobbet imorse trodde jag att det var ett skämt, Det va ju för fan kolsvart ute.. Och när hans mobil börja vibrera så vände jag taggarna ut direkt då ja trodde de va mitt i natten och att det var någon som ringde till hans mobil. Men denna gången va inte fallet så . Utan de va alarmet. haha .
För att förklara varför ja vände taggarna utåt är för att min kära är väldigt duktig på att få sms vilken tid som helst på dygnet av brudjävlar som (enlit han) inte fattar att han inte vill att dom skall skicka till honom. Men som jag ser de så förstår ja inte riktigt vad det svåra kan vara. Säger någon att jag vill inte att du skickar mer sms till mig . Då är man väll för fan inte trög eller korkad så man sätter sig å skickar en timme senare. Njaa ! Tror inte riktigt på den biten tyvärr. Men men jag har hotat , Att nästa gång han får ett sms av någon utav dessa jäävla brudjävlar då ligger varken han eller dom så himla bra till ! .. Så slut skrivet om de !

För er som undrat, Nej det blev tyvärr ingen minigolf i söndags heller.. Dagen spenderades i bil med Chrilles mamma och avslutades i Lisa och Patriks soffa...

Igår var en bra dag. Började me provjobb . Det gick super !
Sen bar det av till Marias jobb . Fastnade där och vi satt och tjötade ända tills hon slutade. Mys mys . Är alltid mycket givande att prata med henne. =) Sen åkte vi till Naturnära och hon köpte lite småplock till sin lilla Häst..
Sen var hon snäll och körde hem mig till Pappsen där han och Pernilla hade gjort mat och jag fick mig en liten smakbit . Mums. Efter de ringde Älskling och sa att han skulle åka till Wiselgren och undra om han skulle hämta mig på vägen . hmm tänkte jag när ja precis fått på mig springkläderna. Men aa ändrade snabbt om planen pch åkte med han, Vi handlade lite mat och sen åkte vi hem till Tuve igen..
Tog mig själv i kragen och gav mig ut i duggregnet och blåsen och sprang. Det blev en tur på 40 min. Kom tillbaka som en dränkt katt, Ställde mig i duschen och tog sedan te och smörgås me Chrilles mor som va där och låna tvättmaskinen.

Fasen det är mkt jag har kommit på som jag önskar mig i både födelsedagspresent och julklapp. Typ:
Kaffemaskin
Tvättmaskin
Pilatesboll (heter de så? En sån storboll man tränar på?)
Massa presentkort på Gina och Ikea
Sen en hemligsak som ja inte kommer säga ... Än... ;)

På tal om hemlisar så är det bara 6dagar kvar tills jag får reda på den hitils största händelsen i mitt liv.
Hoppas Hoppas Hoppas !
På måndag kl 09,30 tror ja de va .. Då gäller de :D Nervööööös !

Ne nu blir de te och knäcke macka. Och cigg ! Mmmmmm :D

Bjuder på en bild på Min Älskling och hans brorsdotter Joline. Sötaste goaste bebis !


Skriver mer sen !
/Love


Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Heeej..

Såååna goingar du har på bild.. Min lilla skrutta hon e såå söt!!

Kram på dig Malin

2009-09-24 @ 22:09:04
URL: http://www.lillepyret.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback