Seg dag..

Vill börja med att säga tack till alla som tyckte förra inlägget var bra skrivet. :) Det är alltid roligt att höra.
Jag kan när jag är upprörd, Trotts stavfel så fick jag fram det jag ville iaf. Men om de är någon som har problem med min stavning så är de bara att besöka en annan blogg. :P hihi

Igår var en trevlig dag. Va hemma hos pappa och städade lite i mina rum och sedan gick jag till Chrille och lagade mat som skulle stå på bordet när han hon hem va tanken. Men seg som han är så dröjjde de ju ett tag innan han anlände till lägenheten och hungrig som jag var så satte jag mig och åt i min ensamhet. Och Chrille kom hem precis lagom till att jag hade ätit klart. :P haha . Trevligt vi har i vårat förhållande..
Hursom, så bytte han om och vi åkte till Gunnilse för att få lite tid me mina kära vänner Maria och Johan.. Trevligt trevligt med Morotskaka och kaffe. :D Yummi! Mycket prat blev det och jag och Maria satt och kokade ett tag för oss själva. Jävla . aa ska inte gå in på de .

Idag gick jag hem till pappa kl 09.00 för att möta upp Hannapanna som har mina nycklar . Så nu är dom på plats igen och alla mår bra :P
Skall snnart ta på mig ansiktet å ta en promenad till Maria's jobb är det tänkt .

Uppdaterar mer senare.
/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback