Söndag hela dagen lång...

Godmorgon eller a Godmiddag alla sötnosar..

Idag är det söndag vilket betyder deg för hela slanten.
Möhippan igår var perfekt. Trots motgångar påvägen så blev de kanon lyckat och jag hoppas att Amelia är super nöjd vilket jag är garanterad över att hon e. Min extra syster som hon beskrev mig som igår vid matbordet, stämmer väldigt bra. Ser henne själv som den stora syster jag aldrig fått :) Going!
Det blev rätt tidig hemgång vilket jag är väldigt glad över idag. Vaknade pigg och fräsch fast med JORDENS värsta träningsverk.. Ska inte ens nämna vad jag ser ut som när jag går. Haha jäävla gökboet. Fast sjukt kul var de. Rekomenderar att gå dit. =)

Idag ser dagen ut som så att jag ska chilla här hemma hos mors lite innan jag pallrar mig hem till pappa och tjötar lite me sis och sen  blir de bio me Chrille . Beck-I stormens öga. Nice ..

Helgen har i sig vart underbar. Trots all stress och planering me Elsa inför möhippan så slutade allt så  bra det kunde. Och tur med vädret hade vi också . =) Super !

Emma är hemma här hos Mamma och Göran nu också. Min lilla, lilla syster. Världens bästa! Älskar henne otroligt mycket trots att hon inte är här så mkt . Snart fyller hon 16 år så kanske inte ska kalla henne så liten längre.! Hon betyder iaf otroligt mycket för både mig och Hanna . Vi har lärt henne allting ända sen vi träffade henne första gången för en herrans massa år sen ! Cykla,Simma,Dyka,Rida you name it. Allting! Kommer alltid ha ett speciellt öga för dig min underbara lilla systeryster! Har dig under mina vingar nu och för alltid! Massa kärlek!!

Nu ska jag ta tag i mig själv...
Hörs av senare ...
/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback