Söndagsmorgon =)

Godmorgon...
Vaknade för en stund sedan. Pigg som en nötkärna :P
Älskling sover fortfarande fast nu hörde jag något grymta där inne . Hhaha..
Gårdagen blev lugn, Eller kvällen iaf. Dagen bestod av att åka bil. HELA dagen . Suck. Men men ,
kl 10 åkte vi och hämtade Chrilles mamma och körde henne till Kärna för att hon skulle vara barnvakt åt lilla Joline. Vi var där en stund och jag räddade Lisas dag då ja kom och lockade färdigt hennes hår :) Hon och Patrik skulle på bröllop super fina blev dom iaf och vi körde sen in dom till stan. Lämnade av dom där och åkte sedan och handlade, Sen var de snabbt tillbaka in till stan för att hämta dom från kyrkan och köra dom till bröllopsfesten. Igår la jag även märke till hur lika Patrik och Chrille är i sättet. Herregud. Båda två hetsar upp sig som två jävla aa jag vet inte vad för ingenting . Haha .. Jaja allt löste sig och dom kom i tid efter att jag trodde Chrille skulle köra ihjäl oss alla 4. Men men . That's life att leva med en hetts apa :P hahaha
Efter vi kört dom åkte vi vidare till Gokarten och hälsade på lite där, och sedan bar det av till Pappa. Tog en kaffe där och tjötade lite . =) Tog med mig Pappas dator hit till lägenheten eftersom min stackars datar fick sig en dusch av öl när chrille hade förfest här förra fredagen när ja va i Fiskebäckskil... Min stackars dator :'(

Sen åkte vi vidare och nu äntligen hem.
Lagade mat som bestod av Fläskkarré hemmagjord potatissallad och Tsatziki.. MUMS !
ett glas vin till de och sedan soffan och på tv:n visades Freaky Friday... Skojjig film tycker jag.

Idag blir det minigolf! Jag skall krossa Älsklingen i de är tanken . Om det blir något annat resultat så kommer jag inte att nämna de ;)

Nepp nu blir de frukost .
Hörs sen
/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback