That's me....

Lyssnar på: Det som spelas...
Lyssnar inte på: Folk som inte vet vad dom pratar om...
Hatar: Orättvisa, Lögner och skitsnack... FALSKA AS  !
Älskar: Chrille, Mina syskon, Mor å far , alla djuren! =)
Idol: Victoria Beckham
Vill: Hitta ett jobb :(
Vill inte: Vara arbetslös
Mål: Hitta ett jobb, få tillbaka allt som det var förut, bilda familj
Humör: Oftast på topp. (Förutom när ja är arg/ledsen)
Intressant: Sjukvård
Ointressant: Skitsnack och idioter
Beroende: Ciggaretter :( Närhet
Kan jag klara mig utan: Mat =/
Utseende: Mörkhårig och brunögd
Inspiration: Victoria Beckham
Äter: När jag känner för det och vad jag känner för.
Kläder: Bekvämt!
Tycker synd om: Folk som inte fattar hur mycket dom sårar folk när dom mobbar/ljuger/snackar skit...
Snyggaste bloggare: Min syster
Snyggaste kvinnorna: Återigen Victoria Beckham, Min syster
Snyggaste männen: Chrille... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback