Trött...

Idag är jag trött, Gårdagen blev inte riktigt som planerad.. Eller joo, fast ändå inte . :P
Jag satt här hemma och kollade på tv sen kom Chrille å kollade med mig och sen kom Hanna hem, Detta resulterade i att Chrille gick och la sig i min säng och sov. Jag och Hanna bestämde oss för att gå ut . =) Så illi och hampe och aldina kom hit så satt vi på altanen och tjötade lite och jag och Hanna drack . Sedan körde illi in oss till parklane och vi gjorde Luckan osäker,... Ooootroligt roligt hade jag iaf... illi kom senare och hämtade oss och vi åkte hem jag gick in och hoppade lite på stackars Chrille som sov som en stock.=) hihi.

Nu ska jag hitta på nått spännande.
Hörs senare
/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback