Uppe med tuppen!

Goooooooood Morgon !
eller aa hoppas att ni haft en godmorgon. Själv har den väll börjat sådär. Den startade redan kl 06.10 då en förbannad pojkvän sprang omkring i lägenheten och typ skulle döda någon för att hans mamma försovit sig och hon skulle köra han till jobbet då vi inte har någon bil förtillfället... (Blir nog att vi köper oss en liten familjebil snart) Hur som hellst så kom hon inte hit förens kl var 06.35 och Chrille börjar jobbet 06.45 i gunnilse. Haha så han hade ju damp här hemma medans jag sa att vafan ! Va glad att ens din mamma ställer upp att köra honom till jobbet. Enlit mig så är min kära pojkvän VÄRLDENS mest bortskämda människa som jag någonsin vart i närheten av...
Okej, han åkte iaf iväg vid 06.35 och jag somnade om, och vaknade av ett hetts ringande på dörrklockan kl 07.15.. Rusar upp i jogginbyxor bak och fram och en kudde för överkroppen. GooooooooMORRROOON möts jag av i kör av en hel armé med Eletriker som alla ska tränga sig in i våran lilla hall och installera nått bredbandsgrejjs och mäta nån skit.. aja tänkte jag å fattar typ fortfarande inte riktigt vad som hände . Aaa shit . Nu i detta nu så ringde dom på IGEN ! glömde mäta nått . . TUR för dem att jag inte hade gått och lagt mig igen ...

Men nu !
Igår var jag äntligen på Flickan som lekte med elden.
Hmmm vart skall jag börja . För oss som sett boken .. En otrolig besvikelse ! Dom har klippt bort mer än hälften av hela boken. Jag fattade typ ingenting . Så jag blev lite ledsen i ögat... Men jag tycker fortfrande att Män som hatar kvinnor och Flickan som lekte med elden är dem två bästa svenska filmerna någonsin.
Chrille har inte läst boken och han tyckte absolut den va sevärd fast att man kunde ändra på vissa saker.
Betyg för filmen är nog en 3 av 5 möjliga.
Absolut sevärd med en besvikelse för oss som läst boken.

Love you Noomi rapace (Lisbeth Salander)

Återkommer senare.
/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback