Upprörd!

Japp tyvärr så har min kväll bestått av att vara mycket upprörd !
Alldeles för många tråkiga saker som har hänt denna kväll...
En MYCKET nära vän till mig och Chrille har inte haft turen med sig direkt. Kan tyvärr inte gå in på exakt vad som hänt men de är detta som gjort mig mest upprörd ikväll ... Jag blir typ ledsen förbannad och vill bara slå någon ! Han är en utav dom bästa människorna jag någonsin träffat och har ett hjärta av aa inte ens guld kan jämföra va hans hjärta är gjort av, Finaste diamant kanske ? ... Tänker på dig och du är en utav dem bästa!!!

Sen allting med älskade syster. Vill verkligen inte se henne ledsen . Jag mår så jävla dåligt och önskar bara att jag kunde göra något... :( Vi tog iaf en promenad och pratade om allt mellan himmel och jord och det känns som om hon hade öppnat sig å kastat ur sig massa när vi gått klart och ett litet leénde kunde sprida sig på läpparna när vi kom hem och pappa hade köpt godis till matchen ...

Sen då den där matchen . ALLTSÅ ärligt talat. vadå match ? Dagisrast kanske `? aa jag vet inte vad jag ska kalla det för . Hade dessutom Pappa och Jari här som aa överröstade allt som gick att överrösta.. så de va ju spännande . Fick mig några små hjärtattacker när dom ställde sig upp å skrek å såg ut som om dom skulle kicksparka tv:n ut på andra sidan väggen... Haha .. Aja kan ju nöjja mig med att det var mer underhållande att kolla på dom än på fotbollen . . .

Nu är det nog bäst att jag gör något i form av att aa jag vet inte vad... Typ kolla idol ?
aa de får de bli...

Avrundar kvällen senare..
/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback