You could have loved me better...

Looking at you makes it harder
But I know that you'll find another
That doesn't always make you wanna cry
It started with the perfect kiss then
We could feel the poison set in
"Perfect" couldn't keep this love alive
You know that I love you so
I love you enough to let you go

I'm already gone,
You can't make it feel right
When you know that it's wrong
I'm already gone,
There's no moving on,

Sitter i soffan i lägenheten och har kollat på dom nya avsnitten av the hills . Har tre avsnitt kvar sen har jag sett hela säsong 5 tror jag närmare bestämt det blir. Men dem tre avsnitten sparar jag till de att jag kommer hem från lunchen me Maria. Jag är så fruktansvärt förvirrad. Imorse tänkte jag inte ens klart när jag skrev bloggen. Va bara förvirrad av alla elektriker som sprang in och ut.

Skall berätta en sak. Eftersom jag tydligen som jag märkt verkligen delar med mig av allt i mitt liv i denna lilla blogg. Yäyä välkomna till mitt liv. Hur som. Igår när vi kom hem från bion och gick och la oss i sängen så fick jag en puss i pannan och ett par ögon som såg ut att bryta ut i gråt närsomhellst. Det var de Chrille gav mig samtidigt som han sa att "Jag älskar dig, Jag har betett mig som en idiot, och jag är dum i huvudet. Snälla förlåt för allting det är ingenting som är mot dig när jag är sur och grinig"
Vad fan gör man ?? Vad svarar man på de? Jag svarade att, Okej de är lugnt . Det löser väll sig till det bästa tillslut. Gash det kändes som om jag hade sååå mkt att säga till Maria igår när vi gick till bion och jag fick inte ut ett skit. Är så glad att jag hittat henne. Kärlek vid första ögonkastet tror jag man kan kalla de. Vi klickar och förstår varandra konstigt bra . :) Snart är det tjejmiddag och då skall jag presentera henne för alla goingarna . :D hihi super kul skall det bli och jag längtar ! alla mina skruttar på samma ställe ! ÄNTLIGEN !

Ne nu ska jag ta på mig lite kläder och sätta mig på bussen till Sjögrens spikaffär ! eh aa typ så . :P
Hihi.

Hörs sen

/Love




Kommentarer
Postat av: Maria

Aaaaww !! :D GODING! <3

2009-09-24 @ 12:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback