Alla på plats.. nästan...

Ja ikväll är nästan alla samlade .. Bror är påväg Syster är på plats, Mamma jobbar lite snabbt snabbt Göran är och hämtar däck. Ikväll skall det bli grillkväll/vinkväll Alá familjen Alm/Sandahl.
Pinsamt nog ska vi väll utrycka oss jag och Hanna så har våran kära lillebror fått körkort i veckan. Hrrmmf, varken jag eller Hanna är i närheten av det just nu.. Meeeen det kommer väll det me. :) Den ända som saknas i våran lilla familj är våran lilla lillasyster Emmus (Emma) hon blir kvar i Jönköping denna gång. :( Men hon finns me oss i tankarna iaf :)

Har även bestämt mig för att jag skall börja ta kort.. Eh skall bara skaffa mig en kamera först.. Meeen det löser sig det me... Sen skall jag bjuda ännu mer på mitt liv. Eller a lite mer i bilder iaf . Spännande... Not....

Ha en underbar fredagskväll.. Vem vet kanske dyker upp ett inlägg senare me.

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback