Ankorna! :)

Nu har kvällen fallit över oss alla och eftermiddagen har sprungit förbi.
Min Kära Maria kom förbi mig när hon slutat jobbet :) Vi drack kaffe och aa tjööta som vi alltid gör...
Sen kom även hjärtat hem och joinade vårat tjööt. Perfekt!

Sen så åkte Maria och jag och hjärtat gav oss ut på våran dagliga promenad. Den här gången rätt långt faktiskt. Vi gick till slätta damm och sedan runt den ett varv så jag kunde mata ankorna. Jag hade ju sparat lite av mitt gamla bröd till dem. Hade även med mig kameran såklart. Min nya bästa vän! Haha. Snacka om mobbad!


Dem va trötta dem små ankorna :) Såå sööta !

Nu blir det Tacos och sedan allas våra Desperata hemmafruar!

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback