Äntligen hemma.

Ja nu är han äntligen hemma! Det blev ett kärt återseende när han kom hem till pappa igår. Massa pussar och kramar. Fick nästan tårar i ögonen. Tror han sa 2385 gånger att han aldrig skall åka iväg igen för det var alldeles för jobbigt att sakna mig :D Då blev jag glad! Fast det är ju ömsesidigt.
Vi satt iaf kvar hos pappa lite och kramades och sen så åkte vi hem till Mamma och jag fick hämtat min laddare som jag glömt där. Jag busade lite med Måns och Älsklingen stod å tjöta med Göran när han polerade sina bilar. :P Forden har kommit hem nu. Det är den finaste bilen av alla tycker jag. såå himla sööt.!
 Efter vi va klara hos Mamma så åkte vi till Bäckebol och handlade. Och sen så åkte vi hem och grejjade.
Kvällsmyset blev. Avokado med gräddfil löjrom rödlök och svartpeppar. Samt lite nybakat bröd och kambem. :) Yummii!
Sen var det dags att nana, Jag har inte sovit så gott som jag sov i natt på flera dagar. Med mitt hjärta bredvid mig så var det bara att sluta ögonen och sen sov jag som en stock hela natten,.

Idag är jag ledig och skall nog se till  att få städat lite här hemma. Och fixa lite annat me. Sen skall jag laga mat, och sen skall jag och Älsklingen ut och gå!
En underbar dag!

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback