Dagen före..

Ja, Det är dagen före min älskling åker till Estland. :( Imorgon på dagen åker han . Han skall vara borta till Söndag. Känns som en evighet.. Så i helgen skall jag vara med min bjodejj och jag skall vara hemma och umgås med mamma och Göran .. Massa mys för min del. Och sen huxflux så e de redan söndag och hjärtat kommer hem.. :)

Just nu håller jag på att tvättar all tvätt som vi samlat på oss vilket var sinnes sjukt mycket. När jag slängt in  nästa tvätt så skall jag promenera ner till torget och sedan sätta mig i solen med en stor koppkaffe och en cigg och sola mig lite. Igår fick ja en sjukt snygg bränna. Hahaha hade på mig mina svarta byxor med massa hål i från gina.. jag och min syster satt på Cappuchino och solade och åt räkmacka och sedan gick vi ner till kanalen och satt där resten av dagen. Jätte mysigt hade vi . Pratade om allt mellan himmel och jord. Sen så åkte vi hem till mig och jag lagade lite mat till henne och älsklingen som kom hem från jobbet.
Sen kom mamma och vi alla gick ut och gick, Jag älsklingen mamma och hanna. Super mysigt. Men sen iaf för att komma till grejjen.
När vi kom hem från promenaden och mamma och hanna hade åkt så skulle jag byta om till myskläder och då skådar jag min bränna på benen.. Jag ser ut som en zebra! bruna ränder på HEEELA benen. hahahaha. . Visade älsklingen och han fick sig ett gott skratt. Gud va hemskt.. Tur att man ej skall gå barbent nu... haha får sola bort de.. Fan nu kan jag ju inte ha dem snygga byxorna på mig när jag sitter i solen .. haha .

Aa detta va ett rörigt litet inlägg kände jag . Men jag har tappat de idag.. haha

Ha en underbar dag i solen.

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback