Dagstur... :)

Hej hej alla godingar. :)
Nu sitter jag här hemma i soffan och luskar runt på nätet.. Alltid lika roligt och man hittar alltid massa inside information... Så har precis skickat iväg ett varnings sms till min underbaring Maria. :) Hoppas hon fick de.
Nu skall jag iaf snart åka hem till Mammsen för att hon skall göra slingor på systeryster. Så Hanna kommer hit snart så åker vi till mamma gemensamt. Och påtal om slingor så kanske ni undrar hur det gick med mitt hår, och tyvärr måste jag göra er besviken... Det har inte blivit av än och jag tänkte lägga det på is lite till.. :( Har lite annat som måste prioriteras just nu. Men det kommer ett klipp jag lovar :D Jag vill vill vill...

Hur som, efter vi vart hos mamma och Hanna har fått slingor skall vi ta en dags/eftermiddagstur till Farmor, eller egentligen så skall Pappa kolla på båt i Bokenäs, men det ligger ju typ i Fiskebäckskil så vi tänkte att vi åker och äter lite mat hos Farmor och Konrad när vi ändå är i närheten liksom. MYS! :D Så pappa kommer och hämtar oss hos mamma sen så åker vi upp och först kollar båt och sen äter lite middag.Mums!

Men nu har jag inte tid att sitta här mera.
Jag och hjärtat har bestämt oss för att inte åka upp till Fiskebäckskil i helgen iaf. Vi hittar på något här i götet istället. Har försökt få tag på LISAAAAAAAAA och Patrik igår. Men utan resultat! ;) Haaaallåååå vad gör ni egentligen :P Hihi .

Men nu ska jag plocka undan lite här hemma innan Hannis kommer.

Ha en underbar dag och ta hand om varandra!

/Love

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

att kolla runt på internet är alltid kul :)

2010-04-28 @ 12:58:44
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback