Deklarera!

Ja då var det dags igen. Att deklarera alltså. Själv tror jag inte jag har förstått mig på det där riktigt än. Men det är ju alltid skönt att få tillbaka massa pengar :D Jag gillart iaf.
Hur som så skall jag iaf hem till pappsen och gå igenom allt . Det är ju så mkt. Resegrejjs å saker å ting som jag inte skall ge mig in på själv känner jag. :D
Vet inte om min sjukling skall gå med. Får se hur han känner sig. Han står i duschen just nu. Han har tagit det jätte lugnt dessa dagar nu.. Men det är ju liksom inte bra och ligga inne hela tiden heller... Så får se hur han gör.

Jag fick just nu i denna stund ett AKUT sug efter pizza! Woooow va gott det hade varit idag. =/ Fan varför skall det alltid komma sådana sug. Hmm.. får nog ringa pappa å höra vad han tycker om pizza :P


Fan jag borde inte .. men aa vi får se... Annars så har jag annan mat på schemat.. Nämligen kräftskjärtsgryta :) Yummi.. Men det blir inte förens jag kommer hem igen isåfall.

Jag och hjärtat har förövrigt tittat på en jätte mysig film idag. Så Olika hette den. Jag har velat se den jätte länge. Och den är klart värd att se. Det tyckte älsklingen med. :D Hihi. Se den :*)

Ha en underbar eftermiddag nu... Det skall jag ha.
/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback