Det åker av...

Klappat och klart. Efter denna vecka som kommer så blire total makover för min del. Som alltid på vårkanten. :D I love it. Jag vågar fan allt. Har klippt av mig håret så det inte var längre än en halv dm typ.Det var när jag flytttat hem från sthlm och jag kände att jag behövde en makeover. Och när jag känner de då finns det ingen eller inget som kan stoppa mig. Nu åker det av igen . Jag har sparat ett tag nu och inte klippt mig alls på jätte länge.. Så nu kör vi. Först kör vi som sagt ompyssling och utrensning denna vecka som kommer och kanske några dagar till .. Sen klipper vi av det och slänger i lite ljusare slingor. (Observera LITE ljusa slingor, jag skall ej bli blond)
Resultatet kommer bli liknande detta:



(Typ denna färg, Möjligtvis lite mörkare ändå.)


Såå. Jag tror att det kommer bli bra. Jag gillar att ha kort hår. Det än lätt skött och blir inte lika slitet som ett långt. Och jag har ju otroligt lockigt/aftohår... Så då blir det mycket bättre med kort. Även om jag plattar det precis lika mycket hur långt eller kort hår jag än har...

Håll utkik för om två veckor säger vi KLIPP KLIPP KLIPP

Ååååå nu längtar jag !

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback