Drar mig.. Men först...

Glömde ju skriva om min dagens gärning förut.. När jag satt på bussen påväg hem imorse så såg jag en påse som låg på sätet framför mig. Eftersom bussen nästan var framme så var det bara jag kvar på bussen. Så jag hoppade fram till säet där påsen låg och kollade lite försiktigt i den (Det var en fin påse, alltså ingen willys typ) i påsen låg plånbok mobil matlåda och massa papper.. Så när bussen stannade på endhållplatsen där jag skulle av så gick jag fram till busschaufören och lämnade påsen med alla grejjer till honom och sa att det var någon som glömt den. Det var väll bra gjort. Jag kunde lika gärna tagit påsen liksom det var en jätte fin mobil å så. Men MAN ska INTE sno saker! Tänk vad glad personen blir om hon/han frågar busschaufören eller nån senare om han sett en påse och då har han den :D Jag hade blivit skitglad!

Det va bara de jag skulle säga :) Nu åker jag och möter upp min systeryster :)

Om ni har tid över så lyssna på en bra låt Sammy P feat Jon Young J cash - Listen.

Take care.

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback