Dygna!

Jaa, jag och min syster.. eller rättare sagt min syster kom fram till att vi skulle dygna inatt (dvs vara uppe hela natten) det var otroligt längesen vi gjorde de. Meeen hon och Martin somnade i soffan och det hela slutade med att jag och illi satt och prata om livet i soffan massa myyys! (L)

Jag sitter nu och lyssnar på soundtrack från dreamgirls..I like it alooot!
Jaja det hela slutar väll med att jag får dygna med mig själv... KUL!
Jag och Hanna satt och tänkte tillbaka på när vi förklarade för mamma vad dygna va, det var väll när vi va i typ 12 och 14års ålder.. Vi berättade då att det är när man är uppe hela natten.. Mammas svar var då att "Men man kan väll dygna fast man har nattlinne på sig?" Älskar min mamma! Sötnöt!

Okej om ni tycker att inlägget är skit ointressant så kan det vara för att ja druckit en halv flaska vin och 4 öl... Då kan det bli lite luddigt..

Imorgon kommer min babe hem! LÄÄÄNGTAR!

Vårens trend för mig är PORRIGT! hahahah Jag gillart!  Ni andra ni kan hata det men jag JAG gillart!


/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback