Eh... Jaha....

Hmm. Hej igen ...
Nu har jag vart hos läkarn.. Och aa, fick samma svar som alltid tror jag .. Kom tillbaka om det blir värre..
VA FAN!!!!!! Jag blir så trött. Jag är inte den som går till läkarn för jag tycker de e kul, Jag går dit för att dels mina nära och kära vill de och dels för att jag själv är lite smått orolig för mig själv... Nu har jag inte fått behålla någon mat på 6 dagar! Jag ser ut som ett skelett och energin springer från mig... DÅ går jag till läkarn.. Säger som det är..
Jag -Hej! Jag får inte behålla min mat... Jag behöver göra massa prover tror jag. Kan ni hjälpa mig?
Läkarn - Har du feber?
Jag - Nej...
Läkarn - Känner du dig sjuk annanrs?
Jag - Nej...
Läkarn - Har du ätit något konstigt eller vart utomlands?
Jag - Nej, Nej, Nej ......
Läkarn - Du e nog magsjuk.....

Det slår blixtrar från mitt huvud! Jag känner ilska! Va fan. Om jag hade vart magsjuk hade jag la för fan inte gått till läkarn. Jag e faktiskt utbildad undersköterska själv och fattar nog om jag e magsjuk eller inte... JAG ÄR INTE MAGSJUK! Det slutar med att jag får säga ursäkta mig men jag skulle uppskatta om ni tog lite prover. Och då! Ja men själklart de kan vi ju göra..... GAH!
Tog prover iaf men som inte heller dem visar något spc.. Allting va lite lågt bara men de va ingen fara....
Sen kommer de värsta...
Läkarn - Du får komma tillbaka efter helgen om du blir sämre....
Hmm.. SOM SAGT! Jag gick till läkarn för att jag inte har någon energi jag är INTE magsjuk jag mår bra känner mig inte sjuk för 5 öre.. Men jag får inte behålla någonting jag stoppar i mig...

Aja, Hur som hellst.. Nu e jag hemma igen och drar en suck!
Och nej jag är inte Gravid så ni kan sluta spekuleraa!!

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback