Full fart...SNAAAAARK...

Hejhejhejhej!
Nu har vi vart och kollat på Aldina..Super duktig var hon.Riktigt stolt var jag. :)
Jag och systeryster är hemma hos Pappa nu och vaktar huset typ, vi skulle ha lite systermys såhär på kvällskvisten. Meeeeen som vanligt så somnar min kära lillasyster i soffan, Så ett snark är det ända jag får till svar när jag söker kontakt.. Haha hon e rätt söt ändå. Igår satt hon och förklarade vad somhände med henne om hon var uppe i 5 timmar i sträck, (nej ni läste inte fel jag skrev 5timmar) Iaf, då kan det hända att hon får ofrivilliga ryck i diverse kroppsdelar... HAha aa kan inte ens förklara .. Hon e goo den lille.. :P Själv får jag väll korka upp en vinare å dricka lite så jag sedan kan stå och prata med mig själv typ. Eh, Aa typ så...

Fick även bokat upp våran allas frisör Amanda:) Så om två veckor typ kör vi. Jag är såååå taggad så jag döööör!


/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback