Gokväll...

Hej och Gokväll mina kääääringar :)
Hoppas ni har haft en underbar kväll. Det har jag iaf haft med mina två bästaste Martina och Peter. :) En underbar kväll på Sense me sushi och rödvin för min del. Peter räddade min kväll och jag är han evigt tacksam som alltid :D Nu har jag iaf kommit hem och landat framför solsidan :) Imorgon skall jag vara med mitt lilla busfrö. Saknar han redan sen förra helgen . Imorgon skall vi busa massor och sen skall jag och älsklingen iväg och grilla hos johan och maria .. I like!

Påtal om min älskling så saknar jag han här hemma. Han är i stan och tackar av en som skall sluta på hans jobb. Men hoppas på att han kommer hem och pussar på mig snart..

Hoppas ni alla får en underbar kväll!

Massa kärlek till er alla.

/Love

Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Hej min solstråle!!!

Sjukt snygg design på bloggen, bra mkt lättare att läsa nu med.. hehehe

Men den va läcker innan me.. =)

Hoppas allt är bra med dig..

pösselipöss pösssss

2010-04-10 @ 16:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback