Goomorraa!

Hejhej !
Har suttit i soffan ett tag nu och haft kaffeabstinens (inget kaffe under utresning) så tänkte jag att fan jag går ut å tar en cigg istället... MIN CIGG VAR BORTA... Va tusan! Jag måste göra nått åt detta. E detta dagen jag skall sluta röka då? När mina cigg har försvunnit spårlöst... =/  Jaja slut tjötat om de... Helt oitressant.

Men en kaffe hade inte skadat..

Igår kom jag på att man måste nog gå en kurs på hur man tar kort på sig själv. Haha fan va svårt det är . Jag är inte bra på de.. Älsklingen säger att jag inte har en framtid som fotograf när jag försökte ta en pussbild :P haha
Vill ni se resultatet.. haha okej Varsegoda..

Haha Aa ni fattar ju. Tillslut blev de garvpussar.. haha .. Haha aja PUSS!

Tog även på våran fondvägg i sovrummet. (kom inte fram till hur man lyckas få kort på hela sovrummet)


Ne nu skall jag ta tag i lite frukost.. NYTTIG sådan.. :P jävla tjöt på mig.

/Love

Kommentarer
Postat av: Maria

Va fint det blev i sovrummet :)

2010-04-20 @ 12:07:02
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Jo det e bra, hur e de sj? :)

2010-04-20 @ 14:09:16
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback