Helg...

Ja mina kära gosnosar! Nu e de Fredag och helgen står och knackar på dörren.
Min mobil har fått fnatt och min plånbok har fått fötter och försvunnit... Hmmm..

Får hoppas det löser sig. Jag skall strax ta mig en promenad till min far och göra mig iordning för att senare bege mig in till stan och träffa Peter. OM jag hittar min plånbok vill säga... Så jävla typsikt.. Men om jag börjar plocka undan lite här hemma så hittar jag den säkert.. 

Igår var jag ju som sagt hos mamma hela dagen. Älsklingen hämtade mig vid 19 tiden och vi åkte hem. Och då kom min systeryster förbi och skulle låna lite pengar av mig m.m. (Då hade jag plånboken hmm...) Vi satt och tjöta lite och sen tro det eller ej satte jag igång att baka bröd. Haha mitt på kvällskvisten! Jaja får man ryck så får man. Det blev super bra. Slängde mig i sängen direkt efter de va klart vid ca 23 tiden.. Då fick mobilen rycket allan och vibrera och pep som aldrig förr! Alla sms som jag fått under dagen kom på en och samma gång typ.. Gissa om jag blev arg.. Började nästan gråta för det var viktiga sms om jobb och grejjer som jag ej sett.. Men men hjärtat kramade mig å pussade mig lite så de gick över. Men va arg man blir.. Jaja..

Ne nu får jag nog ge mig på jakt efter min plånka å sen blir de dusch och promenad i solen....

Massa kärlek till er alla

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback