He's gone....

(Detta är ett inlägg gjort mer för mig själv och personen det berör. Finns säkerliken läsare som känner igen sig i situationen. Men var tvungen att skriva av mig av detta. Många kommer nog inte förstå nånting utan kanske tillochmed tro att jag fått en knäpp eller nått när Chrille inte är hemma. Så är inte fallet. Har bara fått tid att grubbla lite...)

"Because Im hard as a stone..."

Godmorgon mina godingar.
Har suttit här i Mammas soffa med Måns hela morgonen och lyssnat på en väns musik. Undertiden jag lyssnar på den sitter jag och funderar på onödiga saker man gjort som bara ställt till det.
Som tillexempel denna kille som är en utav dem finaste människorna jag stött på. Han har ett hjärta av guld och blev en del av mitt liv när jag och Elsa va nere i Napa och jobba/plugga. Han va killen med gitarren som satt i hörnet och sjöng och alla kände honom. Skall inte gå in mer på det så för då kommer jag snöa in mig helt. MEN det jag skulle skriva iaf är att jag önskar så att jag prata med han lika mycket som för 1år sen typ. Då var jag delaktig i hans liv. Vi pratade varje dag mer eller mindre. Jag var under denna period en annan person än vad jag var egentligen. Jag vet inte vad jag ville bevisa med det var iaf inte jag själv. Ni vet när man skall ta i lite extra för att vara intressant. Och du har det finaste framför dig med du måste ändå se dig om för bakom dig kan det ju finnas någon/t annat... 

Han var den som sa till mig att "Malin det finns en vän i din närhet som ställer till det för dig" Jag lyssnade inte utan bara skällde och ställde till ännu mer scen.
Jag var så orolig för honom när han var med om en brand olycka och efter det lovade jag mig själv att jag ville faktiskt ha honom i mitt liv. Jag måste ändra mig. Ingenting blev som jag tänkt mig ändå.

Nu önskar jag att vi kunde vara vänner. De där vännerna som ringer varandra och bara pratar om allt. Jag ville prata med honom om allt. Men allting runt omkring ställde till det för oss båda.. Och allt blev bara fel.
Jag har betett mig som en idiot och nångång måste man tänka över hur fan man betett sig mot vissa människor bara för att man för stunden skall vara coolare än vad man är när verkligheten kommer ikapp än.
Önskar att du kunde lära känna den riktiga jag. Önskar att vi kunde sitta på en uteservering bara du och jag och prata om ingenting och allting. Jag kan berätta om mitt liv och du om ditt. Skratta tillsammans och prata roliga minnen. Jag vill berätta för dig vem jag är...

K..... Jag tänker på dig. Och jag önskar att en ursäkt från min sida hade läkt allt, men jag vet att det inte gör de. För du gav mig en varning... Du är en oerhört fin människa som berör mig. Önskar dig allt gott. /Maliin

(Hoppas jag inte förvirrat er för mycket nu. Men ibland så måste man använda bloggen för sig själv med, och inte bara informera om bra saker. Jag har absolut inte vart den personen jag är idag. Jag har vart någon helt annan, en hemsk och självisk människa som jag idag inte vill kännas vid. Alla är vi inte perfekta. Man måste förstå de, varför skall jag sitta och skriva ett inlägg om hur lycklig jag är eller hur glad jag är eller på bra humör jag vaknat när jag egentligen sitter bakom skärmen och grubblar så de kokar inne i huvudet, eller bara vill gå ut å skrika allt vad jag har för att få ut allt som jag sitter inne med. Någon gång MÅSTE man ha sådana dagar tror jag, För mig kommer dem ibland. Ibland kan jag sitta en hel dag och gråta/skratta/vara förbannad om vartannat då jag tänker på min vän Lauen. Men dem dagarna behöver jag. Idag och igår satt jag och Hanna och lyssnade på K's musik och då började jag grubbla på de. Har alltid vetat att det var mitt fel alltng. Jag betedde mig på ett sådant sätt man inte gör om man vill ha en vän för livet. Varför skall jag då sitta och förneka de. Är inte bloggar tillför att informera sina läsare om det som rör just ens egen blogg. Min biogg handlar om mitt liv, Och jag har gjort ett val, ett val om att skriva om ALLT eller väldigt mycket som händer mig. Varför skall jag då undanhålla vad som springer runt i min hjärna. Ni kanske tillochmed har världens tips och har vart precis lika dumma i huvudet när ni var yngre eller kanske nu... Gaaah, varför skall jag ens sitta här och förklara mig. Ne jag skiter i de!  Skall gå ut och sola nu. Och än en gång DETTA HANDLAR EJ OM CHRILLE NÅGONSTANNS, VI HAR DET JÄTTE BRA JAG OCH HAN. DETTA ÄR NÅGONTING JAG SKULLE KUNNA OCH PRATA OM MED HONOM MEN NU ÄR HAN EJ HEMMA... SÅ INGA JÄÄÄÄÄVLA ANONYMA KOMMENTARER OM SKITSNACK! JAG KOMMER ALDRIG ACCEPTERA ANONYMA KOMMENTARER SÅ NI SOM KÄNNER ER TRÄFFADE OCH SKRIVER DE PÅ TYP VARJE JÄVLA INLÄGG KAN JU SLUTA MED DE. SKRIV ERAT NAMN OCH NÅGOT POSSETIVT ELLER DELA MED ER MED NÅGOT ISTÄLLET.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback