Hos Mammsen.

Ja nu sitter jag vid mammas lilla minidator och klickar.. :) ´Trevligt trevligt. Fick precis en riktigt god lunch bestående av torskrygg brocoli kräftskjärtar ägg skriat smör å pepperrot.. MUMS säger jag bara.. Min lilla månsemannen ligger här brevid mig å nanar såklart han mötte mig när jag kom från bussen så gick vi tillsammans upp. Sen när jag ätit klart så sprang han bredvid mig till sängen å nu ligger han här å myser.. :) Saknar mina katter otroligt mkt . Men nångång när vi flyttar så ska ja ha alla mina djur :D Nu får ja nöjja mig me fiskar.. :D

Jag prata me Maria förut och bjöd verkligen ordagrant in mig själv och älsklingen till dem i helgen då jag tyckte att grillat skulle smaka gott. Jag är mästare på att grilla helt sant faktiskt.. Men det är ju lite svårt att grilla hemma hos mig å hjärtat så hos johan och Maria i deras hus går de ju galant! JAG VILL ME BO I HUS ! börjar få panik nu faktiskt.. På tal om panik.. igår ville bara jag och älsklignen lägga oss ner och gråta när vi va uppe på vinden och skulle lassa upp lite skit.. FAN VA GREJJER DÄR ÄR! som inte ens är våra.. Utan en jävla snubbes som bor på deras land typ .. lång historia orkar ej dra den .. Men! vi får iaf inte plats med våra egna grejjer . Och detta går oss på nerverna .. Så igår tog hjärtat tjuren i hornen och sa att ALLt ska BORT! så aa nu får vi se vad som händer.

Nu ska jag gå ner å göra mig en latte.. (Fan jag måste köpa hem en kaffemaskin till lägenheten..) Blir ju bortskämd här me sveriges godaste kaffe! :)

Ha en underbar dag

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback