Jag lever...

Trött som satan är jag. Men jag lever! Va på röntken kl 07.00.. Dem pinade mig med diverse sprutor i ryggen som gjorde så jäääääävla ont så jag trodde att nu dör jag. Och jag är rädd för sprutor sen innan. Aja när de va gjort så va det bara att hoppa på britsen och som vanligt åka in i det hemska röret... In med hela mig i ett rör där om man inte har sällskräck så får man de när man ligger där.. Typ.. Men de gick bra men hade ont som fan i ryggen å då e de ju nog lätt att ligga still. Samanlagt 45minuter låg jag där inne.. Uscha! Nu är det bara för mig att vänta på att ryggortopeden från sahlgrenska skall ringa mig i veckan...

Nu skall jag iaf ta mig en STOOOOOR kopp kaffe och slappa lite i soffan för att sedan åka in och luncha med systeryster i stan.

Hörs senare

/Love

Kommentarer
Postat av: martina

usch och fyy! Hoppas de hittar felet på dej bjoj!!

Fin design du har ! ja väntar också på en ny design =) vi hörss pusssss

2010-04-12 @ 10:08:26
URL: http://sjundehimlenfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback