Jag skulle bara...

Ja, tanken var ju att jag skulle blogga lite igår eftermiddag/kväll när jag och älsklingen kom hem från vår lilla tripp. Men så blev inte fallet. Hur som hellst. Stackars älsklingen var helt död när vi kom hem så han deckade i sängen och jag ställde mig och lagade mat. Lasange :) Mums!
Tog faktiskt lite bilder . hihi. Jaa jag hade tråkigt. :P

Hjärtat somna! Och jag laga mat och drack vin för mig själv... :P

Bersamelle sås på G..  Köttfärssåsen..mums. Grekisksallad e godast till.

Taaaadaaaaaa! :D Suuuuuper gott!

Nu skall jag äta frukost och sen funderar jag på om jag skall ta en promenad bort till Sävebanan och kolla på när sofia rider A-final. :)

Ha en bra dag sålänge!

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback