Javisst.

Ja men visst kommer här ett litet kväll/natt inlägg. Nu har familjen ätit en god grill middag, druckit ett/två glas gott rött vin och bara umgåtts. Som vanligt fastnade jag och mamma vid matbordet och pratade om allt mellan himmel och jord. Det är en utav grejjerna jag älskar med att vara här, att fastna med mamma efter middagen vid middagsbordet och bara prata om allt som kommer upp i huvudet.

Älsklingen ringde me och stämmde av läget. Haha mig går de då ingen nöd på här hemma hos Mammsen och Göris :)
Men nu däremot så sitter jag i min super stora säng som också är en bra grejj med att vara här :) Alla har dubbelsäng så det är bara att studsa runt i dem alla och se vilken som har bäst bounce som elsa hade sagt :) Min e såklart bäst! tycker jag då. Men vad jag ville komma till när jag nämnde sängen var ju iaf att jag sitter som sagt i den nu och skall nog gå över i en lite mer liggande ställning då jag känner att ögonen håller på att spela mig små spratt..

Men jag hoppas att ni alla har haft en underbar dag och tagit hand om varandra.
Och så hoppas jag självklart att ni får en god natts sömn och vaknar pigga och goa imorgon.

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback