Jävla skit-tvätt....

NU e jag klar med tvätten.. Jag blir alltid på dåligt humör när jag tvättar har jag kommit på. Idag har jag försökt med allt för att va på bra humör, gått promenad, druckit kaffe å tagit en cigg i solen, suttit på balkongen å druckit pepsi och solat.. Men nej! För när jag går ner i tvättstugan för sista gången för att VIKA alla jääääävla tvätt så är det som om jag går in i ett geting bo och kommer ut från tvättstugan som ett argt bi.... Det blir ju inte så mkt bättre av att våran lägenhet ekar av brist på ätbara saker... Eller att hjärtat ringer och skall försöka vara trevlig när han vet att jag står å viker tvätt i hopp om att han skall komma hem som han brukar strax efter 4.. Men just idag MÅSTE han bara göra 29399383 ärenden innan han kommer hem .. MEN NEEEEJ ALLTSÅ DET ÄR HEEEELT LUGNT. JAG VIKER GÄRNA Å BÄR UPP ALLT I 2543 OMGÅNGAR.... (Jag älskar dig Christer Eriksson ;))

Nu är det iaf gjort... Min tvätt ligger vikt på sin plats i den mer kaosartade gaberoben.. Hjärtats grejjer ligger på sängen för jag vet att om jag lägger in de i hans gaberob så kommer han ta ut allt och vika om de.. SÅÅÅÅ då kan han ju vika om de när han lägger in de... (Ni tänker kanske att det är onödigt av mig och vika de från första början... Joo, men orkar inte ta diskussionen med "varför har du inte vikt tvätten?" )

Guuuud va ja e negativ.. För att vara liiite posetiv då så tror jag att det lutar mot Audi för mig å hjärtat. Igår satt vi och kollade och aa jag tror de. Men vi får väll åka och provköra/åka så vi kan jämföra alla. Allt ska va tiptop!

Jajajajja ! Nu går jag ut å tar min cigg å min 23 koppkaffe för idag typ..

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback