Lunch time..

Visste ni att det är inte bra att äta så som jag har gjort. När jag inte jobbar så äter jag typ halv 8 på morgonen och sen äter inte jag igen förens när hjärtat kommer hem kl 16 . Det är tydligen inte bra. Då går kroppen på svält och man går varken upp eller ner i vikt..

Så nu då när jag började mitt nya liv igår så började jag även att införa lunch i min vardag (när jag inte jobbar) Så idag blev det rester från igår, Dvs mina hemmagjorda köttbullar med potatis och sås (Såsen är hemgjord och utan fett.)
En halv avokado och gurka samt ett stort glas vatten fick det bli med...



Varje morgon lunch och kväll så dricker jag min älskade Aloe Vera. Ni som kanske undrat vad jag kör för utresning. Jag dricker MER aloe vera. :P Den Aloe veran jag har är färskpressad och innehåller hela 96% ren aloevera. Som färskpressad apelsinjuice fast jag dricker aloe vera istället . :P
Äsch orkar inte förklara mer. Vill ni testa så kontakta mig. Jag rekomenderar den starkt . Och min älskling kan inte leva utan att dricka det på morgonen å kvällen samt han kan inte leva utan sin aloe vera kräm ! Den är sjukt bra för huden! Tycker vi iaf :)


Jag Älskar iaf min Aloe Vera! Den i mitten är det jag dricker. De andra två är smaksatta bara. Den högra har bitar av Aloe Vera i sig som är "marinerad" i peach lag. Så den smakar Persika. Den vänstra smakar Äpple & Nektar. Barn brukar gilla den vänstra bäst för den smakar saft :)

Detta var lunch inlägget :P Älsklingen hann ringa undertiden jag skrev me, Han och Matte skall tydligen jobba över lite idag så det blir en lite senare promenad. Men det gör ju inget. Idag skall jag inte glömma mitt gamla bröd som jag skall mata ankorna med :D Dom e så söta!

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback