Lyckan för mig!

Lyckan för mig är att vara i Fiskebäckskil och känna hur solens strålar lyser på en... Detta har jag gjort idag. Med min kära sambo och min far och min älskade systeryster.. Farmor fyllde år och detta firade vi tillsammans hemma hos dem... :) *Underbart!

Allt igår löste sig när hjärtat berättade vad som sprang runt i huvudet på han. Och det är ingenting som rör er på bloggen här ... Men vill att ni skall veta att jag mår mycket bättre iaf. Är älskad till tusen!

Ha nu en underbar kväll!
Det skall jag och den skall firas med kalas hos Alexandra och Lillen. Alexandra fyllde år igår. :D Hejja!
Hoppas att min prinsessa Maria också kommer! Jag vill!!!!!! :D

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback