Morning!

Hejhej godmorgon.
Nu är jag uppe och hoppar igen. :) Sitter och kollar på Nyhetsmorgon. Är nämligen ledig idag. Men imorgon börjar allvaret igen med jobb :P Älsklingen är dessvärre hemma idag me :( Han e fortfarande krasslig. Stackarn.
Men nu går det åt rätt håll iaf. Dem senaste dagarna har han bara blivit sämre och sämre varje dag men nu går det äntligen åt rätt håll. Så det känns ju bra iaf.

I helgen är det valborg. Både jag och hjärtat vill bara gömma oss egentligen . Men får se vad som händer.
vi har en del att välja mellan. Blir det super fint väder så vill vi åka upp till Farmor och Konrad i fiskebäckskil, och om vi inte åker dig så blir det nog att vara med Lisa och Patrik eller så.. Eller Johan och Maria å co. Får se . Hjärtat får ju inte dricka nu när han går på pencelin så han tycker det väll är lagom kul att gå på några festligheter. Därför tänkte vi att det är ju lugnast i fiskebäckskil. Där kan vi mysa med Farmor och dem och laga god mat och promenera och planera en del saker som vi har på gång nu. :)

Ja detta va allt för nu iaf. Nu skall jag laga frukost till mitt hjärta och väcka honom. :)

/Love

Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Ja hur blir det nu till helgen..?

Ni gör som ni vill men hade vart bra om man vet..=)

pöööösselipöss

Hälsa sjuklingen oxå.. hihi =D

2010-04-26 @ 16:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback