Ne.. ingen lyx...

Ne! Ingen lyx för mig idag. Kom på att man ska nog boka tid innan för att inte komma in till stan och riskera ett nej tyvärr har ingen tid idag men imorgon.. Och de orkar jag inte med.. Att åka in och sen vända.

Min Maria!
Jag har turen som har en av dem underbaraste små varelser på denna jord som vän. Att hon satt med mig hela natten till söndag när jag låg på marken och bara ville bli ett med asfalten... Hon satt där, med mitt huvud i sitt knä! Hon är den finaste människan som jag känner. Att veta att hon alltid finns för mig är en utav dem finaste gåvor jag någonsin fått. Finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag älskar att ha henne vid min sida! Och jag hoppas att du vet att jag alltid finns mindre än ett samtal bort! ALLTID!
Du är den starkaste jag vet! Jag tänker på dig idag, och varje dag!
Du har en plats i mitt hjärta min underbara Maria!
All kärlek till dig!

/Love

Kommentarer
Postat av: Maria

Älskade Malin! Det är en självklarhet för mig, det viktigaste är att finnas där för sina vänner!

Tack själv för att du finns för mig goding o du ska veta att jag ALLTID med finns mindre än ett samtal bort! No matter what <3 Pussssas

2010-04-06 @ 15:15:53
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback