Överaskning!! :D

Ja de kan man verkligen säga. Har inte vart inne på datorn sen i Fredags och vad ser jag när ja klickar in på min blogg jooo att min lilla fanny gjort ännu en snygg design till mig ! Tusen tack hjärtat! (L)

Helgen har vart underbar. Fint väder och bara underbar.. Igår var jag ju med mitt lillhjärta Axel från 10 till 4. Underbart hade vi det, Va i botaniska trädgården, trädgårdsföreningen samt slottskogen. Mycket mysigt. Men va mycket folk det var överallt. Helt otroligt. Alla ville va ute i solen.
Sen efter jag vart me Axel så mötte jag upp älsklingen på backaplan och vi handlade lite smått och gott för att sedan bege oss till Johan och Maria för att grilla.
En underbar kväll trotts att solen inte var med oss förens vi gick in typ, Men mycket bra mat och vet ni vad.. Det var ju självklart jag som skötte grillen . ;) Jag älskar att grilla. De finns en liten pyrroman inom mig .. hihi..
Alissa var där me, (Johan's dotter) hon hade lärt sig cykla igår och visade glatt upp sina kunskaper :D Duktig tjej det där. Och stor e hon nu me. Börjar 1an till hösten redan. Jissses!

Idag har jag tillbringat dagen med godingarna Lisa och Joline samt Lisa's systerdotter Michaela. Vi har vart på kättilsröd i det fina vädret och kollat på djuren och tog en liten fika i trädgården där. Super mysigt. Sen så ringde våra män och sa att dom var på väg hem från Landet så då satte vi oss i bilen och åkte hem till Lisa och Patrik för att grilla. Mumsfillibabba blev det med grillspett och diverse godheter till :D

Sen åkte jag och hjärtat hem och lämnade av michaela hemma hos sig i länman och vi begav oss hem mot tuve.. Nu har vi precis vart ute på en långpromenad och skall stax mysa till de lite i soffan .

Imorgon skall jag göra min andra röntken för ryggen! Håll alla tummar ni kan . kl 07.00 skall jag vara där. Uscha.. :( Hoppas iaf att jag får reda på vad som kommer hända med mig . Vad jag kommer klara av framöver och inte.

Nej, men nu vill jag inte sitta här mer..
Ha en underbar ny vecka nu med massa solsken.

/Love

Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Tack gumman för en riktig toppendag!!!

Allt kommer gå kanon imorgon ska du se...

Hör av dig när du är klar!!

Pösselipöss pöss

2010-04-11 @ 20:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback