Packa Packa Packa..

Heeeelluu sötnötar!
Imorse åkte min lille grabb.. :( Tur att jag va så jäävla trött när han kom och pussade hejdå på mig så jag inte orka bry mig.. Men sen när han väl gott och ja va totaly alone så blev jag lite ledsen i ögat.. Men men . Jag kommer ha en bra helg jag me. Hoppas bara att vädret är bra :)

Nu skall jag alldeles strax börja packa ihop lite kläder smink min dator m.m. för att bege mig till Pappa och vara med min syster lite och senare ikväll kommer mamma och hämtar mig och så skall jag tillbringa helgen där, Vet inte om det blir hela helgen men från och med nu iaf ..

Men detta får vara allt för nu. Uppdaterar sen.
Jag har ett dilemma som jag går och tänker på. Funderar på att dela med mig av de här på bloggen. Får se..

Wow, kom just på att jag inte skall packa för mkt .. För jag skall ju GÅ till pappa. Blir jobbigt om jag dör på vägen. haha Idag har jag skit ont i ryggjäveln me.. Som sagt en gång i månaden är den kaos.. eller aa meeer kaos än vanligt.. :( Uscha..

/Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback