Paparazzi!


Gokväll.
Nu har precis jag och hjärtat kommit in från en skön kvällspromenad. Perfekt väder är det ute. När vi ändå var ute och gick så gick vi förbi Pappa så jag kunde hämta kameran. :) Så nu skall här fotas minst en bild om dagen på vad jag sysslar med. :P Neej de va inte tanken egentligen utan jag och älsklingen har kommit på att vi har så jääävla mycket skit som vi ej anväder och ej behöver så det skall säljas! Måste även ta farväl av några skor som jag haft 29495 år fast aldirg använt typ. :'( Känns hårt men jag måste ta farväl.. Haha Usch va hemsk man är.

Har även bokat upp min frisör och det blir tidigare än planerat. Jag orkar inte vänta :P Så i helgen kör vi. Hihi. Blandade känslor just nu men fan jag längtar som tusan till att bli snyggt klippt å äntligen ha frisyr igen. I love it. Och idag började ju utresningen, ta hand om mig själv veckan. Det har gått bra hittils. Har ju bara gått en dag.

Jag längar även till helgen för då tror jag det blir lite shopping för mig och älsklingens del. :) Kanske till och med en middag ute ;) Vem vet. Det hade vart mysigt iaf.

Hoppas ni haft en bra start på veckan. Det har jag iaf.

/Love

(Ps. Min Städning blev godkänd ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback