Saknad...

Hej Hej Hallå Dagboken...

Nu sitter jag hemma i soffan hos Mamma och har precis ätit med min familj (Mamma Göran och Hanna) en riktigt god middag. Kötbullar potatis och sås. :) Mummms , och det bästa av allt. Allt på Mammas vis :D Yummi.
Skrev ett meddelande till min man för en stund sen. Meddelandet löd såhär.
"Nu skall vi äta. Sen skall hela familjen (Mamma Göran Hanna och Jag) åka och storhandla mat. Helt underbart. Jag känner mig som 12 igen. Hoppas du har det bra älskling."

Haha jag tycker verkligen det känns så. Jag älskar att vara här. Har visserligen jobbat idag med och det var super bra som vanligt. När jag kom hem gick jag ut med min lille bus katt Måns och lekte med honom. Han e så rolig. Kastade löv på han .. haha. Jaa jag e lite sjuk i huvudet som sitter här å skriver om mina katter. Men I love them och jag saknar dem när jag inte är här...
Jag är sinnessjukt röksugen man har inga cigg. Den sista gick åt när jag åkte hem på jobbet och hade då inga tankar på att köpa nya . Jag ville bara hem. Jag jobbade de tidiga passet idag. Det då jag börjar 06.45. Å aa ni vet ju när jag brukar åka hemifrån då... :S

Hur som. Nu vill jag bara att min älskling skall ringa mig . Saknar han så otroligt mycket. Tänker på han hela tiden. UScha tur att jag är hos Mamma iaf. Men måste tänka mig för. Har en tendens att gå upp i vikt när jag är här. Och det vill vi inte skall ske.. :) Skall ut och gå sen iaf. Det är bra.. Fan jag måste kolla om Göran har några prover på cigg eller nått annars kommer jag börja äta massa onödigt om cirka 3 minuter...

Hörs senare.
/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback