Skrik och panik!

Hej, Det är inte så allvarligt som det låter i rubriken. :) Men ni har väll sätt Herkules? Dem där små onda varelserna heter ju skrik och panik. Haha tycker de e roliga namn. Tänk och döpa typ sina hundar till de, eller ännu värre sina barn. Hahaha.. Aa de va roligt tyckte jag iaf . :P

Godmorgon förövrigt. Jag vaknade vid halv 8 imorse och låg och drog mig lite för mig själv och vid kl 8 så ringde älsklingen och sa godmorgon. :) Sen så gck jag in och kröp ner bredvid mamma i hennes och görans säng, Göran var iväg och körde Jocke till ledarutbildningen han skulle på. Så då passade jag på att krypa ner bredvid mammsen. Och sen när Göran kom hem så fixade han frukost. Om jag e på lyx hotell? Neej neej jag är bara hemma hos mammsen ;D

Idag så ser dagen ut som så att Mamma skall till stallet snart och jag skall nog inte åka med dit idag, är ju svinkallt ute tyvärr. Men sen vid 3 så skall vi åka och hämta Hanna som sov hos pappa inatt för att hon valde att gå ut efter maten igår. Och efter vi har hämtat henne så skall vi åka till Backa kulturhus och kolla på Aldina och hennes klass när dem har dansuppvisning eller aa liknande.. Hon går på angeredsgymnasiet med inrikting dans så dem har väll denna show som sitt projektarbete typ kan jag tänka mig. Så det skall bli spännande.

Jag har verkligen problem med att bestämma mig vad jag vill köra för frisyr/färg i vår/sommar. Jag har ju verkligen haft ALLT! Funderar på att typ ringa Amanda eller Carro och säga att dem får fria händer att göra vad dom vill å färga hur som hellst. :P Men innan jag klipper mig så vill jag få kroppen i lite bättre trim. I veckan skall jag på ansiksbehandling iaf.. Hoppas jag hinner de. Och sen blir de nog ren utrensning för min kropp i veckan. Så att både insidan och utsidan får sig lite ompyssling.. Sen kan jag ge mig in på frillan :D

Nu skall jag surfa runt lite här på datorn så skall ni nog se att jag sätter mig och klinkar ihop ett inlägg sen när jag kanske till och med hittat mig en frisyr. ;)

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback